SKRIVET: 2009-12-01, kl 20:44:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

fundersam..?

Ska snart in i duschen , så att jag blir klar innan desperate hosewifes börjar. :) sjukt spännande idag ju, efter slutet förra veckan.
Sen funderar jag även på att sluta med bloggen, börjat uppdatera mig allt oftare på fecebook för att ni ska få reda på att jag lever osv .. haha, jag det gör jag. som ni kanske märker ..?
nej men nu ska jag ringa mollie, se om hon kommer hit och hämtar sin trippeltång ikväll eller om jag ska ta med den till skolan imorgon, om kah nu ska dit. Mår fortfarande någolunda dåligt, mamma har sagt att hon kan sjukanmäla mig resten av veckan om jag känner att jag behöver vila, men nej, jag kan inte vara hemma hela veckan, då missar jag för mycket .. och .. usch nej nu ska jag inte tänka så :) Om jag är hemma imorgon, så åker mamma och jag till helsingborg och köper färg och golv till mitt rum, så att vi kan göra i ordning lite. För om jag ändå ska vara hemma så kan jag ju lika väl göra lite nytta.
Kör kanske ner till Malmö också, nytt köpcenter där, och mamma ville kolla runder lite. Behöver lite kläder också, så om det blir malmö så blir det troligtvis en liten shoppingrunda också. Nice (Y)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: