SKRIVET: 2009-12-21, kl 14:20:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

måndag

nu känns det verkligen som att det är lov, eftersom att det har hunnit bli måndag och allt. Är sjukt trött, som jag iofs alltid är efter en helg. men det bästa är att man kan sova när som helst nu när det inte är skola. Var med mamma uppe på ringup innan idag och kollade på ny mobil, funderar över en iphone, men jag är inte så bra att kombonera ihop med en tuchmobil... men fastnade ändå för en samsung, men bara tuch. får se vad det blir.. :) har jag tur så har mamma redan köpt en mobil till mig i julklapp, hon brukar vara bra på att köpa sånt som jag vill ha, vi har typ samma smak (Y)
Om en kvart ska jag vara på studio 30 för att rätta till håret lite, kanske göra vid naglarna lite sen inne hos Pernilla, beror på om jag orkar. Sen ikväll så kommer mamma och hämtar mig, så ska vi hem till henne och baka julgodis, rätt så mysigt faktiskt. Ska även sova hos henne tills imorgon, ganska härligt att komma ut i skogen ett tag. Och slippa att detta brus från bilar. Mormor ska dock jobba imorgon, så kommer vara ensam hemma hos henne tills i eftermiddag då mamma kommer och hämtar mig, eller så kommer hon på förmiddagen, beror på när jag vill hem, kan ju vara ganska skönt att bara vara hemma hos mormor hela dagen! :)
Nu ska jag bege mig till studio 30, vi hörs när jag kommer hem med en ny och fräsh frisyr.
chacha babes



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: