SKRIVET: 2009-12-07, kl 17:04:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

måndag

jag skriver, och ingen läser. jaja, men jag fortsätter.
Dagen har vatt seg, som det alltid är i skolan. Mollie blev Lucia i alla fall, vilket var askalas! nu ska hon bara memorera dendär jävla dikten som hon ska kunna utantill så är det ännu bättre (Y) var på ungdomsmottagningen efter skolan, mollie följde med, vi båda behövde nya p-piller. så nu har man det överstökat och mamma ska och hämta mina på apoteket imorgon. :)
sen så fick jag reda på att mamma har beställt resa för hela familjen till Thailand den 30/10 2010, så det är ju ett tag kvar, men i alla fall? det kommer bli great!
Nu ska jag göra mid i ordning, sen ska jag dra ut och se om det är några roliga människor ute (Y)
ha det g ö t t :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: