SKRIVET: 2009-12-13, kl 11:14:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

söndag

sjukt lyckad lördag, var ute en runda och träffade lite kompisar. Sen stack jag hem och lillebror frågade om vi kunde kolla på film, så jag startade ''To Fast To Furious'' så somnade jag till den. Vid typ 00.30 vaknade jag av att det knackade på min fönster, så blev jag skiträdd, funderade först på att springa upp till mamma, men så ringde min mobil och det var Alexander :) Fick öppna fönstret och släppa in honom eftersom att han inte orkade gå till dörren, haha så sjuk människa.. så kollade vi klart på filmen, sen så fick jag göra mig i ordning och så åkte vi till Höör och festade hemma hos någon som jag dick glömt namnet på. Så nu känner man sig lite hangover om man säger så ^^ Alexander körde hem mig vid tio över 5 ungefär så var jag hemma vid 6, somnade och vaknade vid sju av att lillebror sa att han behövde gå på toa, då hade han tydligen somnat i mitt rum igår? haha, blev sjukt rädd i alla fall . Men hjälpte honom till toan i alla fall , sen somnade jag om och vaknade nyss, 11.00 gud vad härligt det är att sova, ellerhur? ;)

Ja, somsagt, klockan den är 11.10 just nu, ska snart börja göra mig i ordning och dra till Patricia, eftersom att jag skulle vara hos henne vid halv ett så att vi kundra träffa edona vid kvart i ett vid hunehallen. Så blir det att kolla på innebandymatch vid 13.00, ganska trevligt.
Rätt skönt att komma ut i friskluften när man mår så bra som man gör just nu. höhö! Plus att jag funderar på att flytta över min blogg till en egen hemsida. Börjar bli väldigt trött på blogg.se eftersom att dom tar bort min blogg hela tiden eftersom att dom tyckt att jag trakasserar människor på min blogg, vilket jag verkligen inte gör ?
väldigt irriterande i alla fall!

Snart kommer mamma hem med nya mjukisbyxor till mig eftersom att mina andra har gått isönder, sen har jag glömt ett par i skåpet i skolan, fråga mig inte hur jag lyckades med det (?) Hon är på väla nu i alla fall och köper julklappar, så fick inte jag följa med.. Hon litar väl inte på mig (a) haha, men jag vet redan vad jag får i julklapp. Så härligt! 11 dagar kvar förresten, detta gillar vi!


bella

Fin blogg du har :)

Besök gärna min.



~Bella



PUBLICERAT: 2009-12-13, 12:15:44 | URL: http://bellasnow.blogg.se/
Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

Haft en bra helg?:)

kram . ♥



PUBLICERAT: 2009-12-13, 14:37:17 | URL: http://hejjellen.blogg.se/
Jennifer

Fin blogg :)



PUBLICERAT: 2009-12-13, 17:26:01 | URL: http://jeffelina.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: