SKRIVET: 2009-12-20, kl 16:27:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

söndag

dålig uppdatering denna veckan, men har faktiskt inte haft tid till datan så spciellt mycket. Har bara gjort det viktigaste, dock inte bloggat.
Äntligen jullov, ja, nu kan man faktiskt säga ä n t l i g e n! känns enormt skönt att slippa skolan i ett par veckor framöver. Slippa läxor, långtråkiga lektioner och betygskriterier. + att man slipper alla lärare som man egentligen aldrig vill träffa men varje dag är så illa tvungen..
Snart kommer syster och hennes pojkvän hem, så ska dom käka, sen ska dom följa mig fram till city för att jag inte vågar gå själv, haha! Nu ska jag kolla klart på Uggly Betty, sen göra mig i ordning. & om jag nu inte hinner uppdatera innan julafton så vill jag bara önska er en riktigt god jul. puss & kram. (L)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: