SKRIVET: 2009-12-08, kl 20:49:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

tisdag

lite sådär småivrig nu, mamma berättade nyss att resan till thailand kanske blir framflyttad till sportlovet i februari ställat för i oktober :D Fan vad häääääärligt, jag slipper alltså vänta i 10 månader ifall den blir flyttad, gash!
Nu har jag även en ny säng, vilket är underbart, slipper min lilla gamla säng som jag har haft i typ två år, den känns helt .. tråkig. Denna är sjukt snygg, och mjuk. I love it!

Lucia imorgon, för föfäldrarna, och jag ska även stanna kvar efter skolan på läxtimman och få hjälp med fysiken. Så att jag har större chans att få G i betyg. För som ska ju sitta på FREDAG!!
& imorgon har vi fysikprov, började plugga på det idag, så kan det mesta nu i alla fall . Hoppas bara inte jag glömmer det tills imorgon, för då är det världens undergång.
Failade typ asmycket på biologiprovet todaaay, plus att jag gjorde min engelskaredovisning, vilket gick utmärkt tycker jag själv. :) Ska in i duschen nu, sen kolla på Sandor 'Slash' Ida och efter det läsa några sidor i ''Flickan som lekte med elden'' . bye



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: