SKRIVET: 2009-12-15, kl 16:40:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

tisdag

Äntligen är tisdag avklarad, nu är det bar imorgon också, sen dom två sista dagarna som man inte kommer göra någonting som innebär lektion. Ganska skönt om man säger så :)
Det jag nu har blivit nervös över är betygen, som jag sa igår så var jag INTE alls nervös, men nu har jag haft fler betygsnack med lärare, och det har visat sig att jag inte ligger lika bra till som jag först trodde. har ig i idrott eftersom att jag inte har vatt med på badet. Det ska mamma ringa och prata med erik om. ig i svenska eftersom att jag inte var så aktiv i början av terminen men har sen kommit igång och gjort skitbra ifrån mig men det har inte riktigt räckt. och till slut, ig i fysik, inte så speciellt oväntat. men tårarna kom i alla fall och jag gick och pratade med karin en stund. kunde inte hålla mig, bara grät...

ikväll ska jag med nathalie, celina och felicia och kolla på innebandyträning :) treeeevlig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: