SKRIVET: 2009-12-29, kl 11:20:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tisdag

Var på väla igår, tillsammans med finaste bästavän hittade lite smått och gott, dock inget på mellandagsrean eftersom att det mesta var extremt fult. Tog bussen till Helsingborg vid ca 08.30 tidigaste bussen faktiskt, var där vid ca 09.45, stod utanför ingången i kanske fem minuter? Sen gav vi upp och gick in på Mc'Donalds för att värma oss lite, jag köpte en kopp varm choklad och sen satte vi oss ner för att prata. Sen gick vi in på väla och handlade det vi behövde direkt, and belive it or not, jag köpte BARA det jag hade planerat, ingenting annat! Känner mig ganska stolt om man säger så .. ;)
Top från Gina Tricot 149:-
Jeanstights från Cubus 179:-
Brunkräm & Mascara på KICKS sammalagt 259:-
Cardigan från Gina Tricot 149:-
Väska från Access 199:-
Väldigt nöjd är jag även ifall jag inte hittade mina efterfrågade skor som jag har letat efter i år och dar känns det som..! Får väl beställa hem dom och hoppas på att jag får rätt storlek, dom kanske har dom på skopunkten...? Åh, just nu är jag desperat efter dom.

Föresten så åker jag troligtvis tillbaka till mitt ÄLSKADE göteborg idag och kommer hem den 2 Januari, allt för att komma ifrån denna jävla hålan .. Och nej jag har inga förutsatta meningar om Markaryd, men vill för det komma här ifrån, till Göteborg, där man har fötterna på jorden och en trolig verklighet.

ciao
loggar ut.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: