SKRIVET: 2009-12-10, kl 20:53:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

torsdag

gick lucia för föräldrarna igår, gick superbra, dock inte likabra på träningen innan då alla sjöng fel precis HELA tiden. vilket gjorde mig enormt irriterad!
imorgon börjar vi läskigt tidigt då vi ska vara i skolan redan vid 05.30, bara för att vi ska hinna träna lite på låtarna innan vi ska visa upp det för HELA skolan! :)
Kommer säker gå superbra.

Slapp tekniken och fysiken idag, pga enorm mensverk, så fick sitta inne hos Karin och läsa istället, vilker var mer behagligt (Y) hade inte tänkt sova inatt eftersom att jag ska upp redan vid halv fem imorgon, vilket jag inte kommer klara om jag somnar. Mamma har köpt red bull till mig . Och nu är jag och storasyster och även hennes pojkvän barnvakter åt Hugo och Theo, fast dom har somnat nu, så det är inte lika körigt. ;)

pusstjaaa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: