SKRIVET: 2009-12-05, kl 22:54:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

trötter .. men glad

Har varit hos morfar hela eftermiddagen och kvällen, men har precis kommit hem. Mamma bestämde sig för att hon ville sova i sin egen säng inatt, och det förstår jag. Tycker också att det är ganska skönt att sova hemma, och det blir inte en massa krabb och stress imorgon då jag lovat mig själv att städa rummet eftersom att jag helt enkelt inte brydde mig om att göra det idag, hehe ;) Min kära morfar som åker till Thailand på måndag .. och är där i sex veckor.. Det betyder alltså att han inte är hemma på julafton, så det var därför vi åkte ner för att träffa honom, han sa nämnligen att om vi kom ner så skulle vi få våra julklappar lite sådär i förkott. Så fick 500 kr, men det var då en försenad fördelsedagspresent eftersom att han inte var hos mig när jag fyllde år (pga svininfluensa) sen fick jag 500 kr till, fast i julklapp. Johanna fick likadant.
Sen så hade han några jackor till oss också, som inte jag alls tyckte var ett dugg fina, så dom fick Johanna, jag brydde mig dock inte så mycket om att hon fick dom, men det gjorde morfar. Han fick skuldkänslor för att hon fick mer än mig, så jag fick 500 kr till, så nu har jag alltså känat 1500 på bara några timmar, sweet!
Ska beställa hem nytt löshår, så det går ju åt ungefär 800 kr av dom pengarna, but i need it. Klockan tickar iväg och detta inlägget blir bara längre och längre, jag skriver så att fingrarna glöder och snart får jag säkert kramp, så därför blir det nu ett hastigt s t o p p.

godnatt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: