SKRIVET: 2009-12-03, kl 20:57:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

utekväll med älskade sara.

Stack ut med Sara Jonasson Blank en runda denna kalla decemberkväll. Dock var det så kallt ute så vi begav oss till hunehallen där det var innebandy i fulla muggar. Satt där i någon timme innan vi bestämde oss för att bege oss hemåt. :) Nu ligger jag i sängen med min älskade data och njuter av livet, eftersom att jag nu har kommit fram till att jag alltid ska vara glad och positiv. Kvällen har varit perfekt och nu ligger jag och skrattar frenetiskt åt hur mitt liv har sett ut, gud vad man har förändrats.. Positivt som negativt..
Nu ska jag in i duschen, sen ska jag kolla på Jalla Jalla, haha. Min mammas kommentar ''Bästa filmen i världen homiiieee'' SO TRUE! & Jag älskar min mamma så ypperligt mycket så att jag inte kan beskriva det med ord. Hon är bokstavligt talat den bästa människan som kan gå i ett par skor.

Och Sara? Du är den bästa kompisen som kan tupera sitt hår (Y) HAHA fjortis i love you



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: