SKRIVET: 2009-11-16, kl 13:27:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

måndag

Sitter hemma ensam i vårt kalla vardagsrum, värmekamin håller på att installeras men det tar sin lilla tid. Snart hoppas jag på ett underverk!
Kollar på en konstig finsk film och viker mig av skratt till deras språk, enligt mig är de det fulaste språket som finns, haha =)
Hade jour idag, därför slutade jag redan vid halv ett, skönt som in i. Men eftersom att inte en jävel har slutat ännu så får man sitta hemma och dryga en stund. Ska ut och träffa Sandra vid fyra-fem tiden.

Förresten så stör jag mig på folk som klagar över att min blogg är tråkig, jag menar, jag skriver om det jag vill skriva om och det finns ingen annan som kan bestämma över det. En del tycker att det är intressant och endel inte. Men ge fan i att kolla på den då? :) Jag klarar mig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: