SKRIVET: 2009-11-17, kl 15:44:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tisdag

Trött även idag, vad händer med mig egentligen? Jag sover som en stock om nätterna, ändå har jag hur svårt som helst för att komma upp ur sängen på morgonen. Jag som tycker att jag går upp tidigt på helgerna .. Hur kommer det sig då att jag knappt kommer upp på vardagarna?

Skolan idag var helt okej, långtråkigt som vanligt. Kallt som fasiken också, men det var ju på grund av att det var några gubbar som var och bytte ytterdörr. Dock är den inte mycket bättre än den förra. Den väger ju förfan 3 ton.. När jag kom hem satte jag mig direkt och gjorde klart arbetet om Ryssland som jag, Felicia och Nathalie har redovisning på imorgon. Så nu behöver vi inte oroa oss över detta mer. Sköönt!

Innebandy match ikväll i hunehallen, vet inte om jag ska dit, beror på om någon annan ska. Annars blir det antagligen att bara vara ute och umgås med mina nära och kära, hehe.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: