SKRIVET: 2009-11-26, kl 16:35:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

torsdag

Klockan börjar närma sig fem, mamma kommer hem snart, så ska vi göra pannkakor och sen ska jag till byn och se om jag hittar adam som ska göra mig en tjänst idag (y)
Sen vet jag inte om det blir rock the house eller vad det blir. Beror på vad det är för väder. Regnar det så tror jag inte att jag vill vara ute, får se om jag hittar någon som ska dit. :)
Lagom rolig dag i skolan, bara det att jag blir sjukt arg på Ulf Hedin, vi har inte haft teknik på 5 veckor nu, och jag kommer få IG bara för det . Fattar inte varför han ska drabba hela klassen när det bara är ett par stycken som håller på . Jag lovar att jag kommer slå till den gubben en vacker dag, inte fan ska jag sitta och ta imot en massa negativa saker när det inte gäller mig? Jag gör allt för att klara skolan, men inte blir det bättre av att han beter sig som en jävla idiot?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: