SKRIVET: 2009-11-19, kl 17:33:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Torsdag

Oj, veckan har gått snabbt, riktigt snabbt :) Imorgon är det fredag och det innebär heeeeeelg!
Helgen är noga planerad. På fredag blir det fredagsmys med familjen, eller så ska jag och mollie lana, ska snacka med henne imorgon. Eller i kväll om jag får tid över.
På lördag ska jag och mamma till ryssbygymnasiet på öppethus, alltså blir det att träffa Axa i samma veva. Sen, när vi kommer hem så blir det fix och trix sen till Hinneryd för att fira mormor som fyller 60 år idag. Ett stort grattis till henne!
På söndag händer ingenting, absoult ingenting. Vet inte om det kan ändras, men ja, jag vet inte om jag är så pigg på att göra så mycket då.

www.Dessies.se , blogqueen!

Nu kommer snart mormor, gamlamormor och leif och hälsar på, så ska vi äta smörgåstårta och prata lite. :) Enbart för skojs skull , och lite för att mormor fyller år. he-he-he.


kevin

:)<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: