SKRIVET: 2010-01-11, kl 17:34:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

första skoldan

Då var det dags att börja skolan igen, vilket egentligen känns ganska skönt. Komma in i lite rutiner och så. :) Dock är det inte lika roligt när man kommer tillbaka efter en jävla massa slappande, och få reda på att man har nationella prov i tyska nästa vecka. Seriöst, jag fick ett spassmaryck några få sekunder.
Det är vid sånnahär tillfällen man ångrar att man inte har hängt med under de 3 gångna åren. Som tur är har jag den 'höhö' bästa läraren i Tyska. Så jag kanske kan tjata till mig bättre betyg vares sig jag presterar bra eller dåligt på provet.
Spenderade 2 timmar framför skärmen direkt när jag kom hem från skolan, dock var det med någon engelskauppsats som jag var tvungen att ha klar tills på onsdag. Så det var bara att sätta igång direkt, sen hade jga någon översättning, som jag också gjorde. & nu håller jag på med min årliga storstädning i mitt rum. Vilket jag verkligen behöver. + att att jag har stor längtan tills i sommar. Sjukt vad jag saknar alla i Mellby.
Och självklart längtar jag tills nästa jullov då jag och storasyster åker själva till thailand i 16 dagar. Paradiset!
Aja, men nu ska jag avsluta min lilla breake jag haft mitt i allt städande och försöka bli klar. Så kanske jag rent av hinner ut en runda ikväll.

jo förresten, imorgon ska min lillebror och jag ner till rinken och åka skridsko, vilket jag verkligen inte gillar att göra. Men lillebror har ett leende som det bara inte gå att neka inför. Så jag får utsätta mig för fara just for him.
älskar dig lillebruuuuur. <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: