SKRIVET: 2010-01-08, kl 12:53:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

fredag

Ligger i sängen och försöker vakna till liv, snackar med sötnosen Erik och han får som vanligt mig på superhumör med sina fina komplimanger ;) Snart ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag göra mig i ordning och ta bussen till hässleholm som går 13.48. Måste inom MQ och köpa ett par nya lacktights, sen ska jag även träffa en efterlängtad Jannika. (:
Imorgon blir det också hässleholm, eftersom att det är björket. Då blir det att träffa lilla söta Calle, och antagligen många fler som man inte träffat på länge.

Vad som händer ikväll har jag ingen aning om ännu.
& här kommer en bild på mina snygga UGGS som jag inhandlade igår:

Oh, im in love. Dock är det lite tråkigt att ALLA har sånnahär skor, men jag kallas inte wannabe för det. Jag är ju varken den första eller sista som köper UGGS.
Nu måste jag kila, vi hörs. puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: