SKRIVET: 2010-01-07, kl 15:13:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

helsingborg

Har precis kommit hem från Helsingborg. Mamma väckte mig vid halv tio och tvingade upp mig för hon ville inte åka dit ensam. Så det var bara att klä på sig och göra sig i ordning, sen sätta sig i bilen i typ en timme innan man var framme. Stannade först en runda på Väla, snacka om dåligt utbud på kläder! Knappt något folk, men ändå så fanns det inget fint kvar.. suck!
Sen körde vi vidare till Siba, mamma var sugen på sånna hörlurar som jag fick i julklapp ''Skullcandy'' Men dom hade dock inte dom kvar. till slut bestämde vi oss för att åka bort till CityGross. Fast istället för att gå in i mataffären så köpte vi skor . jag inhandlade 2 par Uggs och ett par skitsnygga högklackade, som jag tyvär inte kan använda försen snön har försvunnit och det har blivit lite varmare. Så nu håller vi tummarna på ett mirakel, imorgon är det ingen snö och 30 grader varmt.. ;)



sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: