SKRIVET: 2010-01-10, kl 18:16:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

hemmakväll

Har vatt en extremt trevlig idag. Stack och kollade på innebandy vid ett, men det visade sig att motståndarna inte hade kommit för dom trodde att matchen var vid 2. Så vi fick sitta och vänta en timme. Patricia och jag fördrev tiden med musik. :) sen kollade vi matchen, och Markaryd vann! vet dock inte med hur mycket, och bryr mig egentligen inte heller. Sen träffade jag Linnea och Molly som skulle kolla på 93/94 matchen. Så jag stannade kvar med dom och tittade. Markaryd vann då med 3-2 över klippan, haha ;) det gillar vi.
Sen stack vi ner till rinken, och när jag säger NER så menar jag ner för världens jävla backe, jag trillade givietvis och alla skrattade åt mig. Lagom roligt! hehe, eller inte.
Efter det skulle vi vänta på någon Sebbe som spelade i Klippans lag, och det enda man fick var ett hej? och det andra, HAHA LOL! Sen stack jag hem eftersom att Linnea och Molly skulle hem till Strömsnäs ;) Och ikväll blir det att bara vara hemma och tagga inför skolan imorgon. Suck, jag orkar verkligen inte, men man måste dock.. ska jobba upp allt jag har i G till VG och det jag har i G till MVG (Y) snälla rara, gör 2010 till ett bra år. och snälla, en bra sista termin på huneskolan.
Kan egentligen inte fatta att detta är sista terminen på högstadiet, och sista terminen på HUNESKOLAN!? det värsta med nian är skolavslutningen. Skiljas åt från världens bästa klass.. det kommer seriöst bli hemskt.. Men ah, det finns inget återvändo. Klart jag kommer sakna klassen, skolan och alla andra elever.. men jag kommer få en ny, omöjligt bättre klass. kommer garanterat börja på en bättre skola och träffa nya kompisar.
HEJ VÄRLDEN! HERE I AM


Linnea :))

haha, sebbe va looost! ;o

men trevligt hade vi (y)

får se till att träffas igen tycker jag!

<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: