SKRIVET: 2010-01-28, kl 17:48:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

''ledig''

Man kan nästan säga att jag har varit ledig idag, fick dock gå upp kvart i sju imorse i alla fall. Skulle möta Nathalie vid stationen vid kvart i åtta, vi skulle nämligen vara med på kcm Barn- och Fritidsprogrammet hela dagen tillsammans med 2 andra tjejer, en från Vittsjö och en från Hässleholm, riktigt trevliga! :)
Var med ettorna inprincip hela dagen, fast hade teckenspråk med tvåorna. Gjorde absolut ingenting, bara följde med och kollade på.
Har nu ändrat mitt val till gymnasiet, och har istället Barn- och fritid som förstaval. Tror att det blir bäst för mig, och lärarna är verkligen supersnälla och förstående! :)
Slutade fyra också, och att sitta från 8-4 utan att göra någonting är ganska långtråkigt, så nu är jag sjukt trött och ska lägga mig i sängen och kolla på Jerry Springer, sen ska jag faktiskt sova hade jag tänkt. Blir alltså inte att sitta uppe länge ikväll som det annars brukar bli.
Fredag imorgon, det gillas verkligen, ska ni göra någonting speciellt i helgen? Festa kanske? :)
Jag ska i alla fall lana med Mollie abv, om hon nu inte har bestämt med sin pojkvän helt plötsligt som det brukar kunna bli ibland.. Sen ska jag även ta en tripp ner till Hässleholm och köpa ett par nya lacktights och sen fixa ett nytt objektiv. Kanske till och med spana på en ny mobil, haha, jag vet att jag precis har skaffat mig en ny, men jag blir verkligen ALDRIG nöjd. Har haft den rosa Sony Ericsson i en vecka idag, och har redan tröttnat på sliden..
Oj, detta inlägget blev längre än väntat, nu ska jag inte skriva mer. Vi hörs folket!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: