SKRIVET: 2010-01-09, kl 19:19:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lill Lördag

Planerade på att sticka ut ikväll, men eftersom att jag nästan dog när jag gick hem från stationen så höll jag allvarligt på att frysa ihjäl. När jag väl kom hem så messade emmelie och frågade om jag vill hänga med ut, så jag offrade mig för hennes skull. Det var även några till ute, fattar inte hur man kan! det är ju kallt som in i helvete rent ut sagt.
Så jag bestämde mig för att sitta hemma med min familj den sista lediga kvällen på lovet. Så vi har laddat upp med lite godis och chips, och nu försöker min tekniska mamma att koppla in den nya dvdn, kanske får ta och hjälpa henne? även om jag inte är duktig på tekniska grejer, så är jag i alla fall bättre än henne ;)

Nu är det även så att den planerade Thailandsresan den 13 februari är avbeställd eftersom att vi håller på att renoviera hela huset. Så det kom fram till att pengarna inte riiiktigt räcker till alltihopa eftersom att renoveringen går på 350.000 kronor och resan 80-100.000 kronor.
Så istället åker jag och min syster till Thailand över jul och nyår. Vi åker dessutom ENSAMMA, utan föräldrar. Fast iofs bor morfar där nere så han kommer möta upp oss i Bangkok. Men ändå? Jag och min syster, på ett plan ner till Thailand, till paradiset. Åh, jag längtar enormt mycket.
Nu ska jag kolla film med min fina familj. ha en bra lördag, det ska i alla fall jag! =)


Caroline.H

Fin blogg!



PUBLICERAT: 2010-01-09, 19:22:30 | URL: http://carolinehellstrom.blogg,se
sandra ♥

Hejsan :)

vad gör du ikväll ?



PUBLICERAT: 2010-01-09, 20:01:53 | URL: http://sandrakess.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: