SKRIVET: 2010-01-06, kl 13:38:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

sovmorgon

Inatt har jag sovit riktigt gott, blev dock väckt direkt efter att jag somnade inatt, vid ungefär 01.30, det var alexander som messade, och så var man tuvungen att reda upp lite misstagna meningar, sjukt irriterande att folk inte kan sluta snacka en massa skit hela tiden! Efter ca en halvtimme så fick jag sova igen, och vaknade typ nyss, eller ja, för 10 minuter sen. Det var länge sen jag fick sova såhär skönt.

Idag blir det att träffa en saknad Sara, ni vet, hon som jag skrev så mycket om i min blogg i början av mitt bloggliv? ;) Ah, har inte träffat henne på skitlänge, så vi ska nog ut en runda idag, om inte hon kommer till mig förstås.
Plus att jag har beställt en ny mobil, gjorde det igår. och det kommer komma i början på Februari. Vilket egentligen är jättelänge kvar till, but i can wait. Ni vet, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Funderar därför på att sälja min nuvarande mobil.
Sony Ericsson w890i
Lite repor på baksidan, knappt märkbara! Blir lätt överansträngd och stängs av om man har ett intensivt smsande. Detta gör den dock bara en gång om dagen. Fick tips om att stänga av den varje morgon i ungefär 5 minuter, så funkar den hur bra som helst under dagen, provade, men utan framgångar.
Allmänt nöjd med mobilen, har bara tröttnat. Här får ni en bild på den:

kostar som ny ca 2500;-
börjar på 400:- öppen för förslag!

mobilen jag har beställt som kommer i början på februari

Iphone 3Gs (Y)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: