SKRIVET: 2010-01-05, kl 13:25:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

uppe med tuppen

Vaknade tidigt imorse, redan vid 10.30, ganska ovanligt för mig. Kunde inte somna om heller, eftersom att min lillebror har sovit inne i mitt rum inatt för att mamma kom hem sent igårkväll. Anledningen till att jag inte kunde somna om var att han har stökat ner hela mitt rum, och eftersom att jag är ganska så väldigt pedant så blev jag så irriterad att jag inte ens kunde koncentrera mig när jag klädde på mig.
Nu har jag i alla fall städat klart, och har till och med hunnit göra lite chikladpudding som blir dagens måltid. :) Efter att jag har ätit, så ska jag försöka göra mig i ordning, sen ut med patricia. Blir att försöka få ut Emmelie och Edona också, i think.

Vill bara meddela alla som bor i denna hålan, att jag är trött på allt skitsnacka som går runder, om ni får reda på något om mig, varför inte prata med mig om det istället för att sprida skiten vidare? det blir bara jobbigt för er själva i slutändan..!


Anonym

Hej på dej, :D

alllting bra med dig idag=) ?



Puss



PUBLICERAT: 2010-01-05, 14:12:21 | URL: http://eweman.blogg.se/
Anonym

men chokladpudding är ju efterätt



PUBLICERAT: 2010-01-05, 18:55:15 | URL: http://moonbell.blogg.se/
Anonym

jag skulle bara säga att din blogg är bra,jag gillar den faktiskt:D Jag har också en blogg,men den är inte så lik din blogg.Men jag tror du skulle gilla den faktiskt :) Jag hoppas det alf.



kram / http://housebunny.blogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: