SKRIVET: 2009-12-04, kl 21:03:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fredag

Ja, äntligen fredag. Detta är då något som jag har väntat på sen i .. söndags morse? :) Dagen har varit underbar, skolan var lite seg, men annars har det vatt helt ok. Åkte såndär konstig skateboard med 2 hjul på idrotten. Inspirerande, irriterande och smärta. Jag trillade hela tiden .. vilket gjorde extremt ont!

Mamma kom och hämtade mig efter skolan, så åkte vi ut till mormor och fikade ♥ Var där ungefär i en timme, sen åkte vi hem och efter det har jag bara segat. Ska inte ut ikväll faktiskt, måste packa lite tills imorgon. Då blir det nämligen Malmö med familjen och kommer hem igen på Söndag eftermiddag. :)
Sen kan man ju bara säga att jag är LITE avundsjuk på Mirella och Martina som just nu är och tittar på idol, hihi!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: