SKRIVET: 2009-12-14, kl 18:42:23 | PUBLICERAT I: Allmänt

hejsan måndag!

Känns både tröttsammt och bra att det var skola idag, det positiva är att det är sista veckan, alltså bara 3 ''normala'' dagar kvar i skolan. niornas dag på torsdag, vilket innebär sovmorgon och sen bara en massa aktivitetar under dagen. På fredag är det allvar, dvs betyg! Jag har faktiskt ingenting att vara orolig över eftersom att jag har haft betygprat med alla lärare som jag har de olika ämnena med. Ganska skönt att veta hur man ligger till så att man slipper bli chockad när man väl har betygen i handen.
Vad jag vet nu så kommer jag åtminstonde in på den linjen jag vill, vilket är superbra. Känner mig stolt. =)

sara ♥ | enbartsara.blogg.se

sista bilden på min underbara blonda år .. kan ju ingen annat än säga att jag saknar det sådär jättemycket.. det kommer dock inte tillbaka. Nu är jag i full fart med att få det så mörkt som möjligt så att det ser någolunda normalt ut med löshåret som jag beställt hem. ;)


Matilda :)

vilken linje ska du gå sötnos? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: