SKRIVET: 2009-12-02, kl 16:37:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

onsdag

Sitter och kollar på när mamma springer fram och tillbaka i köket, allt för att få i ordning tills mormor kommer om några minuter. Egentligen borde jag kanske hjälpa henne ..? Men nej, jag orkar inte. haha =) snäll jag är.
Stannade kvar i skolan i eftermiddags till klockan kvart över tre, dom har ju en sån läxtimme mellan fem över två till kvart över tre så jag utnyttjade den tiden i skolan, så att man kan få hjälp om man behöver, min mamma är ju inte så smart (a) Skrev i alla fall 3 kapitel till boken om mig själv eftersom att jag bara hann höra redovisningen om boken Lucia på svenskan som ska vara inlämnad och klar imorgon, fast jag blev ju som sagt klar med den på lektionen så jag slapp göra den på läxtimmen (Y)
När mamma väl är klar med städandet och mormor har kommit så ska vi käka, sen efter det vid typ halv sex så ska jag och Sara ut en runda. Vet inte riktigt vad vi ska göra, hon ska tydligen ha med sig svenskaläxan ut, hahha, idiot .. Men ja, kanske blir gården en runda, om där är något folk.
Annars så hänger vi väl utanför kiosken som vanligt, haha. ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: