SKRIVET: 2009-11-18, kl 15:17:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

onsdag

Hade redovisningen idag, gick väl sådär. Vi var inte så bra pålästa så hade ju kunnat gå bättre. Men nu är det som det är och det är bara att acceptera. =) Gjorde någon Rysk Köttfärspanna på hemkunskapen, smakade väl sådär.. Hur mycket vi än kryddade så fick vi ingen smak på det.
Slutade även en halvtimme tidigare. Ganska skönt. Så direkt när jag kom hem satte jag mig och gjorde klart svenskauppgiften som en viss person sa var tills imorgon. Men sen visade det sig att den är tills nästa vecka ;o Så nu har jag absolut ingenting att göra på svenskan resten av veckan. Haha, men gott att vara klar med det i alla fall.
Nu ska jag spela playstation med Hugo. Sen ska jag kanske ut en runda. Om det inte regnar.
Vädret gör mig deprimerad.


erik

Jag vill ut me dej idag :))))



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: