SKRIVET: 2009-11-30, kl 19:36:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

sometimes it hurts, alot..

Ibland så är kärleken det värsta som kan hända i ens liv. Speciellt om man faller för fel kille, det är inte ok.
Men finns det verkligen någon me right? Jag trodde jag hade funnit honom, men hade tydligen fel med det, precis som jag har med allt annat. Man verkar inte kunna lite på någon nu för tiden. Och vad man än gör själv så blir det bara fel. Vad är det som är felet egentligen?
Annars tycker jag att kärleken är något väldigt vackert, tänk själv när man ligger tätt intill någon, känner hjärtslagen från den man älskar med hela sitt hjärta, och den älskade kan känna dina hjärtslag också. Och när du då kan berätta att hjärtslagen är för den. Jag ryser bara jag tänker på det, jag vill ha kärlek.
Och om kärlek hade vatt något som man hade kunnat köpa, så hade jag betalat hundra miljoner miljader för att få det.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: