SKRIVET: 2010-01-29, kl 20:33:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

sagoland

jag har verkligen enormt tråkigt, att ligga i sängen en fredag och må pissdåligt är verkligen inge roligt alls..
Och blir inte direkt bättre av att tänka på att folk gör roliga saker nu, och här ligger jag och ruttnar, ah det känns åtminstone som det.
Jag funderar på att ta mig en dusch, kanske blir piggare av det, och sen ta några alvedon för att sänka febern i någon timme. Hade 38.9 imorse när jag vaknade, tog alvedon direkt och hade 37.4 några timmar efter, nu har jag kommit upp i 38.7.. Åh, jag orkar verkligen inte detta. Jag svettas som en gris och har så fruktansvärt ont i hela kroppen, men en sak som är positiv, det kan inte bli värre än vad det är nu..



& sara? jag vill inte att det ska vara såhär, jag ångrar verkligen vad jag gjorde, jag var en idiot, ett svin.. Hur jag kunde göra såhär mot dig, min allra bästa vän, det vet jag inte.. vad tänkte jag på? Vet att det kommer ta tid för dej att inse hur ledsen jag verkligen är.. Men jag kan vänta, jag kan vänta i flera år på dej, det räcker att få ett sista skratt med dej innan jag dör om det är så, bara det inte stannar såhär för evigt..


flickaneemeliie

fin blogg



PUBLICERAT: 2011-07-02, 03:17:57 | URL: http://flickaneemeliie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: