SKRIVET: 2010-01-25, kl 15:42:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

sweet måndag!

Ligger i sängen och degar, är sjukt trött! Gick till skolan idag även om det var meningen att jag inte skulle göra det. Igår mådde jag som sagt sjukt dåligt och hade inte lust till något. 
Vet inte vad som fick mig att gå upp klockan 06.30 och sen dra till skolan. Ah, men satt med jacka på mig hela morgonen, sen fick jag reda på att jag skulle till kcm på studiebesök på elprogrammet, så jag, Nathalie, Adam och Felicia begav oss ner mot skolan. 
Fick dock sitta där nere och vänta i någon timme, innan det var våran tur att kolla rundor. 

Stack hem tidigare än menat dessutom, eftersom att jag skulle på samtal med min mentor, men hon var inte där när jag kom, så fick sluta 14.00 istället för 15.00 (Y) Så jag stack hem och kokade makaroner och kollade på ''Maid-of-honor'' sjukt bra film må jag säga.
Nu ska jag antingen sova, eller ska jag starta en film att ''kolla'' på. Jag är verkligen trött, tack Simon för att du underhöll mig inatt. ;)


Neha

Kul att få sluta tidigare:D



PUBLICERAT: 2010-01-25, 15:53:52 | URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Miranda [GÖR GRATIS DESGINER]

Hej! Ser att du har problem med din design ♥ Jag gör gratis designer som är gratis & jag gör överraskningsdesigner men de kostar 20 kronor / per st. En överraskningsdesign kan inehålla max 10 bilder & hur mycket text som helst medans gratis designen kan inehålla hur mycket som helst där med men max bara 4 bilder! =) Hoppas att du är intresserad av att få en design av mig! Jag är väldigt duktig & gör mina designer på ''Photoshop Elements 10.0'' =)



PUBLICERAT: 2010-01-25, 17:27:02 | URL: http://mirandasdagbok.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: