SKRIVET: 2009-12-24, kl 13:50:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

god jul - luj dog!

Sitter hemma med en så kallad turban runt huvudet, ni vet när man har handuken runt huvudet och tror att håret torkar snabbare? haha, där ägde jag mig själv lite. Men en gång i tiden har jag faktiskt trott att håret torkade snabbare, men det visade sig till slut att det inte gör det. Tragiskt.. Om ca en halvtimme kommer släkten hit och firar jul, vilket kommer bli skitroligt! Vid tre ska alla förutom jag sitta ihoptryckta i våran bruna skinnsoffa och kolla på kalle anka. Men själv ska jag kolla på en annan anka som heter Anna :) Alltså Anna Ankas Jul. det är ju idag hon hade dendär julmiddagen, och den får man ju absolut inte missa, dom andra avsnitten har ju vatt tummen upp, så nu vill man ju bara se resultatet av allt =) Sen när vi har kollat klart på två så blir det att käka julgröt, som jag inte alls tycker om.. Sen kommer tomten och delar ut det bästa på hela dagen, alltså julklapparna! det är det enda jag bryr mig om egentligen, haha, annars tycker jag inte om julen så speciellt mycket. Skulle hellre vilja vara ute med kompisarna som jag brukar, detta är ju den enda dagen på hela året som jag inte har någon möjlighet till det . Men ja, jag ska väl kunna offra en hel dag för familj och släkt, det för jag ju inte av direkt. :) Men nu ska jag börja göra mig i ordning, och med det innebär
1) torka håret
2) ansiktskräm
2) sminka mig!
3) hälsa alla välkommna sådär en halvtimme försent eftersom att jag knappast hinner bli klar till halv tre då dom kommer. hih! typiskt mig att bli sen.

Men nu hälsar jag alla mina läsare en riktigt god jul, och hoppas att ni får vad ni önskar er av våran kära tomte! puss och kram / sara ''sarizpariz'' nilsson



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: