SKRIVET: 2009-11-15, kl 11:23:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

äntligen blogg

Ja, då var allting fixat och jag kan äntligen börja blogga på blogg.se igen efter allt strul med servrar. Jag har verkligen saknat blogg. Även om jag är lite småsur för att dom tog bort min blogg för att jag tydligen hade ''diskriminerat'' utlänningar. Vilket jag inte alls har gjort utan dom har bara tagit information från folk som anmält mig till hemsidan. Patetiskt!
Eftersom att alla mina bilder på bilddagboken är borta och inte kommer komma tillbaka heller så blir det att jag är mera uppdaterad här. Eftersom jag som många andra har tröttnat på bilddagboken.
Blev ett litet ''första inlägg'' såhär på morgonen, nu ska jag göra mig lite Hallontee och kolla på inspelningen av dansbandskampen eftersom att jag missade det igår. EMD var gästartister så det är därför jag ska kolla på det, så att ni inte tror någonting annat.


Sara

Hallonte lät ju inte fel... Hoppas du får bättre tur med denna blogg då :)



PUBLICERAT: 2009-11-15, 13:45:10 | URL: http://manbava.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: