SKRIVET: 2009-11-19, kl 20:52:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

en dag, ska jag bli precis som du!

Trött? Ja det kan man lugnt säga. Det har vatt en hecktisk dag och jag kan inget annat säga än godnatt!
he-he-he, nej jag bara skojar. Klockan är ju bara nio? Och jag ska göra mig vanliga tur i badrummet innan jag ska sova. Sen ska jag även kolla på film innan läggdags. Gud vad segt allt är.
Mormor har precis åkt hem, så nu är vi alla mätta och glada efter lite smörgåstårta och krispkaka. Gooottt!
Dags att sluta skriva nu, innan inlägget blir för långt för ett godnattmeddelande.
Fredag imorgon, taggaaaa. Fest hos Alexander antagligen? Och ja, jag vet att jag sa att det skulle bli fredagsmys eller lan med Mollie, men nu är det helt enkelt ändrade planer. Kommer dock bli en bättre fredag än förra. Lätt!

just nu skulle jag vilja ha lite julstämning, med kärlek och värme på köpet



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: