SKRIVET: 2009-11-19, kl 21:02:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

fix och trix

Krabbar med ny bloggdesign, så snälla, stå ut!
Kommer vara lite kladdigt i några dagar, men jag håller på och det kommer antagligen vara fixat till söndag.
Tack på förhand!


Fredrika Pedersen

Jag kan stå ut, bara du fixar en lika fin design som du har nu snygging!


Tove

Sätter 50 spänn på att den blir lika ful som dessies design, du är ju precis som henne, om inte värre.


Hannah

Hon under mig? Vart fick hon luft ifrån nu då? :)

Tycker du är en bra bloggare, och inte alls som Dessie. Du är unik, keep it up!


Sara Nilsson

Svar till fredrika:

Min design kommer bli bra, jag krabbar med att få den så snygg som möjligt!

Svar till Tove: Hur orkar du? :)

Svar till Hannah:

Du är bra gumman <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: