SKRIVET: 2009-11-20, kl 23:10:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

fredagsmys

Ligger i sängen och har allmänt tråkigt. Är trött som fasiken också, men känner helt enkelt inte för att sova. Balders ikväll också, och som ni märker så är jag inte där. Kände att jag inte pallade med det idag, så därför har jag en biljett till godo tills nästa gång, som också är den näst sista som jag får gå på. Herregud, tänk att man snart går ut nian. Kom ihåg i sexan när min syster skulle åka till balders och jag satt och kollade på henne som ett ufo medans hon gjorde sig i ordning. Man kunde inte ens föreställa sig hur det var att åka dit. Men sen, när man själv fick sätta sin fot på balders för första gången så insåg man att det inte vara något speciellt, det var som ett vanligt disco, man träffade lite nytt folk, dansade och tillbringade en kväll med sina kompisar ute i en ''lada'' i skogen. Hur speciellt låter det egentligen?
Så för alla er 97or som snart kommer få åka dit.. förvänta er inte för mycket nu, ni kommer bara bli besvikna. Det blev jag, och säkerligen många andra med!
Dock kan jag säga att jag hellre åker till balders än björket, det har vatt många spekulationer på det, och endel säger att dom åker till björket eftersom att det är tillåtet att vara lite lullig där. Och det är det ju inte på balders. Men jag menar .. Måste man vara full för att ha roligt? I så fall är man inte riktigt klok i huvudet. Då jag har som mest roligt, det är när jag inte har druckigt någonting, och när jag dagen efter kan tänka tillbaka och komma ihåg varenda sekund av gårkvällen. Det är då jag känner mig bra. Helt enkelt BÄST!

Nu ska jag sova, imorgon blir det öppethus i Ryssby, 60års fest för mormor i hinneryd och bio med mamma i halmstad. New Moon, fan vad jag längtar!


Tobias Hansen

Good girl


mikaela <3

new moon is the shit (Y) vi får träffas snart <3 utanför skolan asså ;) <33

puss ily <3333



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: