SKRIVET: 2009-11-21, kl 23:37:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

mormors 60årsfest

Kvällen blev lyckad, skulle egentligen inte åka hem försen vid halv två då mamma hade beställt taxi. Men Susanne kom och hämtade mig, Johanna och Ted vid halv elva istället. Skönt att komma hem, inte så värst bra musik där, och den skulle spelas resten av kvällen, och ja, jag höll på att avlida av värmen!

Kanske väla imorgon, behöver nya skor och några byxor också. Så mamma sa att hon kunde köra mig till väla så kunde hon sticka inom Katrine en stund medans jag köper det jag behöver. Dock vet jag inte om jag orkar imorgon. Som det känns just nu så blir det nog inte av.
Nu ska jag faktiskt sova hade jag tänkt, eller i alla fall lägga mig i sängen och kolla på tv. Har ju alla avsnitt av The Hills nu, så kanske kan kolla igenom dom för tusonde gången. haha =)


hittade en gammal bild i papperskorgen, och tänkte efter för mig ..
.. så ful är den väl ändå inte? :)


dinboy

min nasty girl :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: