SKRIVET: 2009-11-18, kl 20:13:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

ny drog

Herregud, i måndags såg jag Twilight för absolut första gången. Endel tycker jag är lite efter, och det kan jag såklart hålla med om. Men eftersom att jag inte har lagt ner energi på att köpa filmen eller ens ladda ner den, har inte ens frågat någon om jag kan låna den. Stupid me!
I alla fall, back to the story..
Jag kollade som sagt på Twilight i måndags och jag är helt kär, kan inte fatta hur en film kan vara så verklig men ändå så overklig på samma gång. Och Edward .. Han är ju bara to die for! Man kan lätt kalla det kärlek vid första ögonkastet. Hey there .. Sara har en ny idol.
New Moon på lördag i Halmstad, mamma överraskade mig med biljetter så nu är jag gladare än vanligt =)

heart to heart, dust to dust


Emmelie

twilight <33333333333333333



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: