SKRIVET: 2009-11-15, kl 19:01:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

söndag

Ja, det börjar närma sig kväll och jag är trött som fasiken! Mamma och Göran ska troligtvis upp till sjukhuset med Hugo ikväll igen. Han kan knappt gå och har fått hög feber igen. Så det blir att jag och Johanna är ensamma hemma inatt med. Herregud så körigt det har vatt dom senaste tre dagarna, och helgen har lätt vatt den sämsta på länge..
Imorgon får jag tillbaka mitt svenskaprov, hoppas på det bästa eftersom att detta hänger på mtt betyg. Sen måste jag även skriva klart min uppsats om valfritt arbete där jag har valt att skriva om Fredrik Ljungberg. Sen har vi även redovisning på landet vi har jobbat med i sammarbetet mellan hemkunskap och so. Så imorgon och på tisdag är dom enda dagarna som vi har kvar att jobba. Så det är bara att ligga i som en skollad iller.

Imorgon får jag troligtvis gå ut också, eftersom att mamma har tvingat mig att sitta inne hela helgen för att hon tyckte att jag förtjänade ett litet ''straff'' efter fredagens insident. Jag har sagt det innan, och säger det igen. Förlåt!


Anonym

Måste säga att du skriver sjukt bra :D


joannaa

du sa ju till oss att du skrev om david beckham? :o

med porrbilderna ode :'dd



PUBLICERAT: 2009-11-18, 15:23:49 | URL: http://jjoannanas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: