SKRIVET: 2009-11-15, kl 13:07:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

trött och uttråkad

Ligger hemma hela dagen, är sjukt trött. Men har också sjukt tråkigt. Vädret suger, det har precis börjat regna. Jag ligger i sängen, och jag stortrivs! Lillebror har precis kommit hem från sjukhuset. Så jag hade tänkt vara snäll och spela lite playstation med honom om en stund.
Söndag idag, och det innebär skola imorgon, så det är ganska skönt att ligga hemma och vila.
Läste på Dessies blogg innan, där hon tipsade om en annan tjejs blogg. Jag blev riktigt förvånad över att hon rekomenderar andras bloggar. Trodde hon ville ha alla läsare för sig själv. ;)

En stolt grabb som precis tappat framtänderna
(bild från i somras)
Jag älskar dig lillebror ♥


Sara petersson ;))

så jävla sööt :)



PUBLICERAT: 2009-11-17, 16:37:53 | URL: http://salasblogg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: