SKRIVET: 2010-01-01, kl 12:13:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

10-01-01

Härligt med ett nytt år, jag ska göra det bästa av allt. Och har till och med ett nyårslöfte som jag dock inte kommer avslöja. :) Har faktiskt hört att man kan få otur om man talar om det..
I alla fall så stack jag hem till Martin och Sandra vid åtta tiden, var ute en stund eftersom att vi skulle möta Alexander och smälla lite. Sen gick vi in till Martin och värmde oss lite, kallt som fasiken ute, och jag hade allvarligt talat ingen känsel i mina tår.
Sen skulle vi till LillAlle, men der blev inte av för han fick inte ta in fler människor, så istället gick vi ut och smällde kanske 40 (?) tigerraketer i brist på annan sysselsättning. Efter det stack jag hem, satte mig vid datan en stund och letade fest, och helt plötsligt ringde en räddare i nöden, JOHANNES!
Pratade en stund med honom, han var HELT nykter, otroligt nog. Så jag frågade om han kunde komma och hämta mig, och der gjorde han så gärna. =) sen åkte vi ner till hässleholm, och jag träffade Ida som jag inte träffat på år och dar känns det som, trevligt var det i alla fall. Dom flesta var redan packade när jag kom, men lika trevliga som annars!
blev en hård kväll och inte en aning om när jag kom hem, och HUR jag kom hem? Någon som kan friska upp mitt minne? haha..
min jacka behöver tvättas i alla fall, vet inte om det är jag eller någon annan som jag lyckats kräka på den..




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: