SKRIVET: 2010-01-08, kl 14:11:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

bio och myskväll med tjejorna

Sitter i Hässleholm hemma hos min underbara kompis Jannika, blir att jag stannar här inatt, kanske till och med till Söndag . Är inte alls sugen på att vara hemma! Kusinerna från stockholm är hemma hos oss och kommer stanna där tills på Måndag, jävla förortsungar, så fruktansvärt jobbiga!
Ikväll blir det i alla fall bio, har vi bestämt. Så vi ska möta upp Annie, Hanna, Sevina och Angelica på avenyn sen. Och sen drar vi och kollar på New Moon, som jag redan har sett på bio 2 gånger. Men man kan aldrig få nog, Edward är så snygg.

Nu ska vi i alla fall ner till stan så att jag kan köpa mina jävla lacktights, det blir mitt tredje par. Dom går ju sönder så lätt? :o räcker man stöter imot någonting så blir det värsta hålet i dom..
På tal om ingenting .. jag längtar friktansvärt mycket till i sommar, då det blir mycket tid i Mellby, träffa Fanny, Karrolin, Sara, Moa, Nils, Hampus och många fler.
Kanske till och med min kärlek från förra sommaren? som tyvär inte blev så långvarig.. Synd, han var en riktigt bra kille. :)
Gosh vad jag babblar på, haha. Nu ska vi ut, ha en bra dag, kanske blir uppdatering ikväll, om jag är i sinnes tillstånd för det. eftersom att nu har vi fått inbjudan av hampus. Som ska ha fest ikväll, ingen aning om vem denna hampus är, men det hindrar inte mig från att komma på hans fest.
Vi hörs.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: