SKRIVET: 2010-01-10, kl 20:11:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

en text till min bästavän

Jag saknar dej så otroligt mycket, du är den människan som jag kan prata med i alla lägen, den som förstår mig och ser mig på ett sätt som ingen annan gör. Du är den tjejen som har humorn som man bara älskar, talangen att få en på bra humör hela tiden. Jag har aldrig vatt med om något så bra som dej. Du är min tvillingsyster, jag ser mig själv i dej, allt du gör och allt du säger. Vi tänker samma, jag vet inte om man ska ta det som ett tecken? Därför hatar jag att vi glider ifrån varandra mer och mer. Känns som att du aldrig har tid för mig, och det skär, skär som en laser. Alla år, månader, dagar, timmar, minuter och sekunder vi har gått igenom tillsammans.. Visst, vi har haft endel gräl, men det tillhör. Vi har klarat det, och på så sätt klarar vi allt. Därför gör det ont att tänka på att jag håller på att förlora dej, du försvinner och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Du är den absolut bästa kompisen man kan ha. Och kära du, jag vill verkligen inte förlora dej.. Då vet jag inte vad jag gör. Allt med dej känns rätt, och du får mig på bra tankar all the time. Jag älskar dej bruden.
mollie karlsson
du är en ängel


Anonym

riktigt fint skrivet, precis sådär ska en bästa kompis vara, precis så är min bästa kompis också. hoppas verkligen att ni inte glider ifrån varandra! kram på dig <3


Julia

fa va fint skrivit



PUBLICERAT: 2011-01-05, 15:21:36 | URL: http://juliaberglund.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: