SKRIVET: 2010-01-22, kl 15:01:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

fredag

HELG!!! äntligen.
Detta är något jag har väntat på sedan i lördags förra veckan, haha. Jag hatar söndagar, det är någ den värsta dagen på hela veckan, vet inte varför, men det är det nog för att det alltid är så dött och alla är trötta.
Skulle egentligen sova över med Mollie inatt, men det blir inte av för hon ska på öppethus på någon ny skola i ljungby imorgon, så dom skulle åka ganska tidigt..
Istället ska jag ut med Patricia, vet inte om hon sover hos mig eller ngt också, känner inte för att vara ensam, vet inte vad det är med mig längre.. Jag är tacksam för alla som har ställt upp för mig under denna svåra tiden, bara hoppas på att den ska ta slut snart, jag pallar inte må såhär längre..

Hade Tyska Nationella Hörförståelse igår och fick idag reda på resultatet. MVG!!!!!! äntligen, det är detta jag har längtat efter, sist var jag 3 poäng ifrån mvg, och nu var jag 2 poäng ifrån ALLA RÄTT.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: